English

آژانس‌های مسافربری و باربری اینترنتی در گچساران مجوز ندارند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان گفت: آژانس های مسافربری و باربری اینترنتی در گچساران هیچ گونه مجوزی ندارند.

آژانس‌های مسافربری و باربری اینترنتی در گچساران مجوز ندارند

به گزارش خبرگزاری موج، سید نوید حسینی در جمع خبرنگاران افزود: اخیرا افراد و یا شرکت هایی با تبلیغات زیاد در فضای مجازی اقدام به راه اندازی آژانس های مسافربری و باربری اینترنتی در گچساران کردند. برای آژانس های مسافربری و باربری اینترنتی در گچساران هیچ گونه مجوزی صادر نشده و فعالیت های انها غیر قانونی است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان تصریح کرد: از سوی شورای ترافیک شهرستان و سازمان اتوبوسرانی گچساران هیچ گونه مجوزی برای آژانس های مسافربری و باربری اینترنتی صادر نشده است. در ماه گذشته چندین تقاضا برای راه اندازی تاکسی اینترنتی به سازمان اتوبوسرانی ارائه و در شورای ترافیک گچساران مطرح شد.

وی ادامه داد: به دلیل کافی بودن تعداد تاکسی و تاکسی بیسیم و آژانس های ثابت شهری درگچساران و  عدم ضرورت و همچنین عدم نظارت کافی بر تاکسی اینترنتی همه تقاضاها توسط شورای ترافیک این شهرستان رد شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی گچساران نسبت به فعالیت تاکسی اینترنتی نسبت به پیگیری قضایی از سوی مراجع مربوطه اقدام خواهد کرد. از شهروندان تقاضا می شود فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورده و به محض مشاهده فعالیت تاکسی های اینترنتی گزارشات را به این نهاد ارسال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه