English

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

طرح تعاون کمبود هیأت علمی در واحد های دانشگاهی استان گیلان را رفع کرد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اجرای طرح تعاون در واحد های دانشگاهی استان گیلان را مناسب ارزیابی کرد و تصریح کرد: اجرای طرح تعاون در واحد های دانشگاهی به مقدار زیادی مشکل کمبود هیأت علمی متخصص و مجرب را در استان گیلان رفع کرد.

 طرح تعاون کمبود هیأت علمی در واحد های دانشگاهی استان گیلان را رفع کرد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا آزاده دل در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور رؤسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت دراین واحد دانشگاهی برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را یکی از بزرگترین دانشگاه های حضوری استان گیلان خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مانند نگینی در سطوح مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی در سطح دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی استان گیلان می درخشد .

رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، برنامه ریزی صحیح  در افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان را خواستار شد و تصریح کرد: واحد های دانشگاهی استان گیلان با توجه به نیاز و رفع مشکلات استان گیلان نسبت به توسعه رشته های تحصیلی اقدام کنند و از ایجاد رشته های مشابه در واحد های همجوار خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: توسعه و گسترش بهینه و متوازن رشته -رشته محل های واحدهای دانشگاهی استان گیلان می تواند هماهنگی آنها را در اثربخشی ظرفیت آمایش انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی، فراهم کند و بالطبع باعث خواهد شد که از هدر رفتن فرصت ها برای جذب حداکثری داوطلبان ورود به دانشگاهها جلوگیری شود. 

 آزاده دل افزود:  استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری اعضای هیأت علمی، آزمایشگاه، کتابخانه ها و دیگر امکانات آموزشی در ارتقای کیفیت و کمیت آموزش در سطح واحد های دانشگاهی با برنامه ریزی و انسجام درست ، مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  اجرای طرح تعاون در واحد های دانشگاهی استان گیلان را مناسب ارزیابی کرد  و تصریح کرد: اجرای طرح تعاون در واحد های دانشگاهی به مقدار زیادی مشکل کمبود هیأت علمی متخصص و مجرب را در استان گیلان رفع کرد و باید از پتانسیل های بسیار بالای اعضای هیأت علمی در سطج تمام واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه