English

مدیر خانه مطبوعات کردستان اعلام کرد:

نتایج انتخابات بازرسان خانه مطبوعات کردستان

مدیر خانه مطبوعات کردستان با اشاره به مشارکت قابل قبول اعضای خانه مطبوعات کردستان در این انتخابات، نتایج آن را اعلام کرد.

نتایج انتخابات بازرسان خانه مطبوعات کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید محمد لطیف حسینی نسب ظهر امروز شنبه در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: 140 نفر عضو خانه مطبوعات استان هستند که در این دوره از انتخابات بازرسان خانه مطبوعات کردستان، 83 نفر معادل 69 درصد اعضا به صورت غیر حضوری و رای گیری الکترونیکی شرکت کردند.

مدیر خانه مطبوعات کردستان با اشاره به اینکه چهار نفر، نامزد بازرسی خانه مطبوعات استان شده بودند، افزود: آقایان هژیر الله مرادی، بهروز وفایی، صلاح الدین ساعدی و هیوا محمدپور نامزدهای این دوره انتخابات بازرسان خانه مطبوعات کردستان بودند.

وی اضافه کرد: بعد از اعلام نتایج آرای انتخابات که به صورت الکترونیکی همزمان با سراسر کشور از ساعت 10  تا 14 برگزار شد، هژیرالله مرادی سردبیر روزنامه روژان با 60 رای و هیوا محمدپور با 36 رای به عنوان بازرسان اصلی و صلاح الدین ساعدی با 26 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 158 نشریه در کردستان مجوز فعالیت گرفته اند که از این تعداد اکنون 102 رسانه شامل رسانه های چاپی، خبرگزاری و پایگاه های خبری برخط و غیربرخط در این استان فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه