English

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد:

نقش خیرین مدرسه ساز در پرورش فرزندان نقشی بنیادین است

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: نقش خیرین مدرسه ساز در تربیت سرمایه های آینده ایران اسلامی نقشی قابل توجه وبنیادی است.

نقش خیرین مدرسه ساز در پرورش فرزندان نقشی بنیادین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز کردستان اظهار داشت: مدرسه‌سازی از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و آثار و برکات زیادی برای جامعه به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز الگوی توسعه و پیشرفت علم در جامعه به شمار می روند، افزود: افرادی که موفق شده اند به جمع خیرین مدرسه ساز بپیوندند علاوه بر کمک به جامعه در واقع توشه ای برای آخرت خود  نیز می اندوزند.

حسینی شاهرودی یادآور شد: تعلیم و تربیت نیروی انسانی از اهمیت زیادی در جامعه برخوردار است چون این نیروها در مدرسه تربیت می شوند لذا خیرین مدرسه ساز نقش موثری در تربیت آینده سازان این مرز و بوم دارند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در عرصه مدرسه سازی در واقع سرمایه گذاری برای توسعه دانش جامعه است از خیرین خواست بیش از گذشته به این امر خطیر بپردازند و آموزش و پرورش را در زمینه تکمیل فضاهای فرسوده و احداث فضاهای جدید یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان پیشرفت و رشد جامعه را در گرو ارتقای سطح فرهنگ جامعه دانست و گفت: مدرسه سازی یکی از کارهایی است که می تواند به رشد علم و فرهنگ در جامعه کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه