English

فرماندار دیواندره عنوان کرد :

اعتبارات عمرانی سال ۹۸ دیواندره بیش از ۶۹ میلیارد تومان

فرماندار دیواندره از اختصاص 69 میلیارد و 669 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی سال 98 در این شهرستان خبر داد.

اعتبارات عمرانی سال 98 دیواندره بیش از 69 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جعفر توان شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دیواندره اظهار داشت: 14 میلیارد تومان از محل توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، 35 میلیاردو 669 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 قانون متوازن از امکانات کشوری به شهرستان اختصاص داده شده است.

وی به اعتبارات ملی شهرستان اشاره کرد و گفت: 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای سد سیازاخ، شبکه پایاب سد، راه های دسترسی و جانمایی روستاهای حاشیه سد، کریدور بزرگراه شمال غرب- جنوب غرب و مجتمع های آبرسانی اختصاص داده شده است.

فرماندار دیواندره با بیان اینکه در سال جاری پروژه جدید تعریف نخواهد شد، افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه هایی که در ارتقای شاخص های شهرستان تاثیر گذار هستند، با رعایت الزامات قانونی در اولویت توزیع اعتبارات امسال قرار دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: با توجه به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهرستان در بسیاری از شاخص ها در حد میانگین کشوری و بالاتر است ولی در بعضی از شاخص ها نیز عقب ماندگی هایی داریم.

 توان با تاکید بر پیگیری اعتبارات از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، ابراز داشت: هزینه کرد اعتبارت باید به ارتقای شاخص های شهرستان کمک کند و با برنامه ریزی، توان مدیریتی و استفاده از منابع و امکانات در اختیار به روند اجرای طرح های عمرانی سرعت بخشید.

وی در ادامه تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با تلاش و پیگیری اعتبارات مصوب اداره مربوطه را به طور کامل جذب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه