English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد

وصول مطالبات باید در اولویت کاری ادارات گازرسانی باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: وصول مطالبات یکی از موضوعات مهمی است که مدیران و روسای ادارات می بایست در اولویت کاری خود قرار دهند.

وصول مطالبات باید در اولویت کاری ادارات گازرسانی باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علوی در بیست و نهمین گردهمائی رؤسای مناطق و ادارات در شهرستان نجف آباد بر ضرورت دقت در انجام امور محوله و نظارت کامل بر عملکرد پیمانکاران در بخش های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: وصول مطالبات یکی از موضوعات مهمی است که مدیران و روسای ادارات می بایست در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی کارکنان در سطح استان در راستای گازرسانی ایمن و مستمر به بیش از 2/2میلیون مصرف کننده با تاکید بر پیگیری جدی وصول مطالبات گفت: از طریق بازدید های مستمر از تمامی تاسیسات گازرسانی در سطح استان، می بایست همواره آمادگی لازم برای فصل سرما فراهم باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به محدودیت در تامین برخی کالاها گفت: با نظارت کامل و ارائه آمار دقیق و واقعی حداکثر اثربخشی از امکانات موجودرا باید لحاظ کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح حذف قبوض کاغذی ضمن تاکید بر جمع آوری شماره تلفن همراه مشترکین در سطح استان از رؤسای ادارات خواست با تعامل و ارتباط از طریق ادارات پست شهرستان ها نسبت به دریافت مشخصات مشترکین اقدام نمایند.

علوی گفت:کارگروه حذف قبوض کاغذی در ستاد تشکیل و بصورت مستمر پیشرفت انجام کار را رصد می نماید.

وی ضمن تشریح پروژه نهضت زیباسازی علمک ها درشهرستان اصفهان گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی و زیباسازی انشعابات این پروژه در کلانشهر اصفهان و سطح منطقه شش شروع و به تدریج در سایر مناطق و ادارات نیز اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین با ارائه گزارشی از روند گازرسانی به صنایع مصوبه شورای اقتصاد بیان داشت: با توجه به خوشه بندی صورت گرفته در این طرح، گازرسانی به واحدهای صنعتی مناطق یک،سه و پنج و همچنین شهرستان های بوئین ومیاندشت، چادگان، خوانسار، سمیرم، زرین شهر، مبارکه و نطنز رو به اتمام و پیگیری لازم بمنظور گازرسانی به واحدهای تولیدی سایر شهرستان ها نیز در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه