English

سردار جلیل بابازاده :

باید در هر شرایط بحرانی در کنار محرومان باشیم

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: باید در هر شرایط بحرانی در کنار محرومان باشیم با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه خواهیم بود تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند.

باید در هر شرایط بحرانی در کنار محرومان باشیم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه  حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: باید در هر شرایط بحرانی در کنار محرومان باشیم با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه خواهیم بود تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند.

وی افزود: به منظور کمک‌رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه همزمان با سراسر کشور رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل با رمز یا صاحب الزمان(عج) آغاز شد.

فرمانده سپاه استان اردبیل از تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش که با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی نقاط استان اجرا خواهد شد تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم می‌یابد.

بابازاده با اشاره به کمک‌های خیرین و سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: از خیرین، فعالان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سازمان‌های مردم برای شرکت به پویش رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه دعوت می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه