English

رئیس پلیس فتا اصفهان خبر داد:

دستگیری عامل نفوذ به سامانه پیامکی یک شرکت‌ فناوری دراصفهان

رئیس پلیس فتا اصفهان از دستگیری عامل نفوذ به سامانه پیامکی یکی از شرکت‌های فناوری در اصفهان خبر داد.

دستگیری عامل نفوذ به سامانه پیامکی یک شرکت‌ فناوری دراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: فردی که با نفوذ به سامانه پیامکی یکی از شرکت‌های معروف فناوری اصفهان اقدام به ارسال پیامک‌‌های تبلیغاتی انبوه می کرد، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با نفوذ به سیستم ارسال پیامک شرکت او اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با هزینه وی می‌ کند، که با بررسی‌های فنی و تخصصی انجام شده بر روی سیستم‌های کامپیوتری شاکی و همچنین اقدامات لازم در فضای مجازی متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و انگیزه خود را سودجویی عنوان داشت و در این راستا پول فراوانی نیز بدست آورده بود.

سرهنگ مرتضوی گفت: روشی که هکر‌ها برای نفوذ به سیستم‌های رایانه‌ای بکار می‌برند سوء استفاده از اشتباهات کاربران و عدم دقت آن‌ها می‌باشد و یکی از این اشتباهات رایج انتخاب نادرست رمزهای عبور می‌باشد بنابراین در انتخاب رمز عبور نهایت دقت را داشته باشید و از رمزهای قوی که ترکیبی از حروف، اعداد و کارکتر هستند استفاده کنید .

رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: کاربران در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در این خصوص آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  بخش مرکز فوریت‌های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه