English

آیت الله موسوی:

تولیدکنندگان سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند

امام جمعه خمینی شهر اظهار کرد: تولیدکنندگان صنایع سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند.

تولیدکنندگان سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله موسوی در آیین تجلیل از سنگبری داران منطقه محمودآباد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل( ره) گفت: زمان دفاع مقدس جنگ نظامی بود و امروز در جنگ اقتصادی به سر می بریم.

وی افزود: امروزه مکتب تشیع در جهان مکتب مورد طرفدار است و مردم جهان از این  حرکت انقلابی الگو گرفته و این همان سخن امام را به خاطر می آورد که انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر می کنیم.

آیت الله موسوی تشریح کرد: در دوران دفاع مقدس جنگ نظامی بود و مبارزه با اسلحه و امروز د  جنگ اقتصادی به سر می بریم و شما سرباز جنگ اقتصادی هستید که با تولید در صنعت سنگ در این جبهه مشغول جنگ با تحریم های ناجوانمردانه دشمن هستید و شخصیت شما از ارزش والایی برخوردار است.

امام جمعه خمینی شهر به کمک های مومنانه این قشر اشاره نمود و گفت: در دوران کرونا توسط سنگبری داران محمودآباد کمک های فراوانی چه در بحث خدمت مومنانه و بسته های معیشتی و ارسال بسته های بهداشتی به مناطق محروم و تجهیز وسایل بهداشتی به بیمارستان های اشرفی و ساعی صورت پذیرفت.

به گزارش موج؛ در این مراسم امام جمعه خمینی شهر با برخی از سنگبری داران گفتگو و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی و پیگیری های بعدی قرار داد.

امام جمعه خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه