English

استاندار ایلام:

محدودیت های کرونایی همچنان در ایلام ادامه دارد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه محدودیتهای کرونایی همچنان ادامه دارد و نقض مقررات جرم است،گفت:حضور کارکنان بانکها به منظور مدیریت تجمعات بصورت صد درصدی خواهد بود.

محدودیت های کرونایی همچنان در ایلام ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری در شصت وهفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا استان ایلام با بیان اینکه علیرغم کاهش نسبی بستری ها، شرایط استان مطلوب نیست و کماکان دربرخی شهرستانها ازجمله ایوان باید تصمیمات دقیق و راهبردی شکل گیرد، افزود: بر اساس دستورات ستاد ملی کرونا، محدودیت ها همچنان تا پایان هفته و تثبیت وضعیت برقرار است.

وی با تقدیر از همراهی مردم، اصناف و بازاریان رسانه ها، صدا و سیما و همه دستگاهها ،اظهار داشت: مصوبات ستاد استانی کرونا برگرفته از مصوبات ستاد ملی است و ما نمی توانیم برخلاف مصالح ملی تصمیمات استانی اتخاد کنیم، همه باید در مقابل قانون تمکین کنیم و تا تثبیت وضعیت کرونا و تغییر شرایط همه دستورالعمل ها و محدودیت ها را اجرا می کنیم.

وی در واکنش به اعلام کمترین میزان رعایت پروتکل ها و اجرای دستور العمل ها در استان،تصریح کرد: طبق آمار اعلامی ستاد ملی کرونا استان ایلام در رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل های کرونایی، استان ایلام با 58 درصد در رتبه 14 کشوری قرار دارد که برای بهبود وضعیت استان نیازمند همراهی مردم، دستگاهها و رسانه ها وغیره هستیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه مشکلات اصناف و بازاریان را با تمام وجود لمس می کنیم ،خاطرنشان کرد: محدودیت گروههای شعلی ۲، ۳ و ۴ همچنان ادامه دارد، امیدواریم که با همراهی همه بتوانیم این پیک را مدیریت و وضعیت را بهبود بخشیم.

نوذری خواستار تشدید نظارت ها در حوزه های رعایت پروتکل های بهداشتی، کنترل قیمت ها و تامین نیاز های بازار در ماه مبارک رمضان شد و گفت: تیم های نظارتی با هماهنگی دستگاههای بازرسی، نظارتی و فرمانداران در شهرستانها، گشت های ویژه ای را جهت نظارت مستمر و کنترل دقیق قیمتها  تشکیل و اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی یک نیروی کارشناس مرتبط را به دستگاههای نظارتی و بازرسی معرفی کنند تا در بازرسی ها به گشت های بازرسی و تیم های نطارتی، کمک کنند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان به وضعیت بانک ها و فعالیت های آنها اشاره و تصریح کرد: به منطور مدیریت تجمعات در باجه های بانکی و براساس تصویب ستاد کرونا استان فعالیت بانک ها تا پایان ماه مبارک رمضان بصورت 100 درصدی و از ساعت 8 صبح لغایت 12:30 ظهر خواهد بود.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی را در محیط اداری اجرا کنند و گفت: حضور کارکنان در مناطق قرمز بصورت دو سوم است، با توجه به شرایط استان اگر کارکنان ادارات محدودیتها را نقض و با حضور در تجمعات، مناطق گردشگری و یا در مکان هایی عمومی دیده شوند با انها برخورد می شود.

استاندار ایلام از رسانه ها خواست تصاویر کسانی که مقررات را نقض می کنند، منتشر کنند، تاکید کرد: با کسانی که بهداشت عمومی وسلامت مردم را به مخاطره انداخته و خلاق قانون و مصوبات عمل می نماید برخورد می شود.

وی شکل گیری ویروس هندی و سرعت انتشار آن در این کشور را خطرناک توصیف کرد و گفت: باید مراقبت های ویژه ای را همزمان با کنترل مرزهای هوایی و شرقی ایجاد کرد تا از ورود این گونه جهش یافته به کشور جلوگیری کرد.

نوذری با بیان اینکه همچنان  مرزهای استان ایلام بسته است، خاطرنشان کرد:ازهمکاری سپاه امیرالمومنین (ع ) استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دیگر دستگاهها بخاطر استقراردستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهدای دهلران قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه