English

سرلشکر موسوی:

تحرکات در کشور افغانستان، تهدیدی برای ایران اسلامی و مردم نخواهد بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پایش و رصد مرزهای کشور با سالهای گذشته متفاوت است و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مرزهای کشور با تجهیزات و سامانه های روز الکترونیکی رصد می شوند.

تحرکات در کشور افغانستان، تهدیدی برای ایران اسلامی و مردم نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر به معبر زمینی دوغارون اعلام کرد: پایش و رصد مرزهای کشور با سالهای گذشته متفاوت است و کنترل مرزهای ایران سال به سال به روز رسانی می شود و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مرزهای کشور با تجهیزات و سامانه های روز الکترونیکی رصد می شوند.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در ادامه به اتفاقات اخیر کشور افغانستان اشاره کرد و اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران که خود را برای مقابله با هرگونه تهدید آماده کرده اند نسبت به اینگونه حوادث نگرانی ندارند و اجازه نخواهند داد دشمنان در مقابل سربازان ایران اسلامی عرض اندام داشته باشند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی به برکت انقلاب و در سایه منویات مقام معظم رهبری در اوج قدرت قرار دارند و خود را برای مقابله با هرگونه تحرک و تجاوز آماده کرده اند.

وی به امنیت کامل در مرزهای شرقی کشور اشاره کرد و افزود: تحرکات و جنگهای داخلی در کشور افغانستان هیچ گونه تهدیدی برای ایران اسلامی و مردم کشور ما نداشته و نیروهای مسلح در مرزهای شرقی کشور اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به آب و خاک ایران اسلامی وارد شود.

سرلشکر موسوی ادامه داد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، آب و هوا و در هر کجا که ماموریت داشته باشند با صلابت و اقتدار آماده مقابله با هرگونه تعرضی هستند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با ملت افغانستان مشترکات فراوان دارند و آرزوی همه ما این است که صلح و آرامش به این کشور بازگردد.

شایان ذکر است که سرلشکر موسوی صبح امروز در سفر به شهرستان تایباد و نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان از یگانهای نظامی ارتش، مرزبانی، پاسگاه ایست و بازرسی ۱۷ شهریور مستقر در مرز دوغارون، تجهیزات نظامی، خودرویی، امدادی و الکترونیکی یگانهای ارتش در تیپ ۲۷۷ متحرک شهید تولایی دوغارون بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه