English

علی رئوفی:

عزاداران حسینی شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت قرار دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: عزاداران حسینی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، در شرایط بحرانی شیوع کرونا بهانه ای دست معاندان و مغرضان برای زیرسوال بردن عزاداری ها ندهند.

عزاداران حسینی شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان باید به مسئولان هیات های عزاداری استان تاکید کند که عزاداری ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برپا شود.
رئوفی بیان داشت: اقامه عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ترویج فرهنگ رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ سلامتی عزاداران، مصداق بارز ترویج معروف در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها در تحقق اهداف مهم فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش بسزایی دارند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت رسانه به ویژه صداوسیما در نهادینه سازی این فرهنگ بهره گرفته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مخالفان امر به معروف و نهی از منکر از بزرگترین ابزارهای رسانه ای برخوردار هستند و باید با سلاح رسانه با آن‌ها مقابله به مثل کرد.
وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ حجاب نیازمند کار و تلاش جهادی است و این معروف مهم با هجمه های سنگینی از سوی دشمنان برای تضعیف آن  روبروست‌.
معاون استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به اهمیت فضای مجازی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: فضای مجازی با توجه به حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در آن، ظرفیت بی بدیلی است که می توان به خوبی از آن برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهره برد.
وی در همین خصوص افزود: دشمنان بر روی فضای مجازی سرمایه گذاری عظیمی برای رسیدن به اهداف خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند و از این فضا نباید غفلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه