English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در خمینی شهر/ اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و اعتراف وی به ۶ فقره سرقت سیم در خمینی شهر خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در خمینی شهر/ اعتراف متهم به 6 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان خمینی شهر ماموران گشت کلانتری12 حین گشت زنی موثر و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به فردی که در حال حمل یک گونی بود مشکوک که متهم به محض دیدن مأموران متواری که در نهایت موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از وسایل همراه متهم یک عدد سیم چین به همراه انبر دست و مقدار 8 کیلو گرم سیم برق سرقتی کشف کردند.

سرهنگ براتی ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری و تحقیقات مقدماتی نامبرده ضمن اعتراف به بزه خود به 6 فقره سرقت سیم وکابل برق نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدگفت: اگر موارد مشکوکی مانند خودروی یا شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعا به 110 تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو را اعلام کنند واگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل میکند یا انباری به دپوی این نوع سیم ها مبادرت می کند،پلیس می تواند با بررسی بیشتر در خصوص دستگیری سارقان اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه