English

بسطامی نماینده ایلام:

رسیدگی به مشکلات ایثارگران یک اولویت برای همه مسئولان است

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:نهادینه شدن فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده و جانباز شد و به برکت این خون‌های مطهر، کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و امروز رسیدگی به ایثارگران یک اولویت اساسی برای همه مسئولان است و باید در جهت رفع مشکلات عدیده آن‌ها تلاش کرد.

رسیدگی به مشکلات ایثارگران یک اولویت برای همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جلسه اعضای فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با قاضی زاده هاشمی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: مسئولان متعلق به خانواده نظام هستند و جایگاه و موقعیت خدمتگزاری خود را مدیون ایثارگری‌های جانبازان و خون شهدا می دانند. 

وی به مشکلات عدیده ایثارگران و عدم اعمال بند "د" تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شاغل ایثارگر اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات متعدد و رایزنی‌های فراوانی در این خصوص صورت گرفته و هم‌اکنون با روی کارآمدن دولت انقلابی و ریاست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران که آشنا با درد و رنج ایثارگران است، امید داریم این دغدغه ها و مشکلات حل و فصل شوند.

عضو شورای عالی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار همچنین خاطر نشان کرد: بر اساس استفساریه بند ج تبصره ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است مصوبه پرداخت فوق العاده مناطق جنگی را پرداخت کند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس دستورالعمل اجرایی بندهای(ث)و(ج)ماده (۱۱۲) قانون برنامه ششم،اعطای فوق العاده مناطق عملیاتی و یک طبقه شغلی بالاتر برای کارکنان رسمی، پیمانی و رسمی شاغل در مناطق عملیاتی بخشنامه شماره ۷۲۳۴۲۴ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ سازمان اداری و استخدامی کشور لحاظ شده است و دستگاه‌های مشمول موظفند نسبت به صدور احکام پرداخت برای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بر اساس محدوده اعلامی ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان برنامه و بودجه کشور اقدام کنند.

بسطامی درخصوص تعامل مجلس یازدهم و دولت سیزدهم تاکید کرد: معتقدم دولت انقلابی در خدمت ایثارگران خواهد بود چرا که خود برگرفته از همین طیف و طبقه محروم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه