English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد؛

نقوی، شهردار میبد شخصیت انقلابی و جهادی است

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس علیرضا نقوی شهردار میبد، اعضای شورای اسلامی شهر میبد و جمعی از پرسنل شهرداری میبد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد دیدار کردند.

نقوی، شهردار میبد شخصیت انقلابی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در این دیدار از زحمات شهردار و کادر شهرداری تشکر نمود و افزود: بهترین دوره در مدت زمان مسئولیتم و حتی قبل از آن که در گردان حضور داشتم همین ایامی است که آقای نقوی شهردار میبد بودند در همه مباحث و موضوعات مختلف عمرانی، سازندگی و فرهنگی مرتبط با شهید و شهادت و ... حامی و همراه مجموعه سپاه بودند.

سرهنگ بهشتی در ادامه عنوان کرد: معقتدم اگر تفکر بسیجی و کار جهادی باشد مطمئناً خیلی از امورات انجام خواهد شد. فرماندار، شهردار و برخی از مسئولین ادارات واقعا جهادی کار کردند و انقلابی عمل کردند که جای تقدیر و تشکر دارد و علیرضا نقوی یک شهردار انقلابی و جهادی می دانم چون عملکرد بسیار خوبشان را دیده ام و این کارها رو انجام دادند نه اینکه بخواهند در آینده انجام دهند و نام نیکی از ایشان در یادها خواهد ماند.

نقوی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا خاطرنشان کرد: خوشحالم که تفکر بسیجی قوی تر و غنی تر در بین همه اقشار جامعه وجود دارد رشادت نوجوان 15 ساله ایذه ای نشاندهنده رشد فرهنگی غنی ایثار و گذشت می باشد که روز گذشته آسمانی شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، شهردار میبد درخصوص همکاری متقابلی که با مجموعه سپاه انجام شده بود گفت: در 32 ماه گذشته همکاری و همراهی متقابلی بین مجموعه سپاه و شهرداری وجود داشت، تجربه خیلی خوبی بود و در خیلی از پروژه ها و کارها کنار یکدیگر بودیم که این باعث بهتر شدن اوضاع و تسریع در اجرای کارها شد.

در پایان این دیدار شهردار میبد با اهدای لوح تقدیر از زحمات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه