English

بازدید معاون عمرانی استاندار یزد از دبیرخانه برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در بازدید سرزده از دبیرخانه نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت و گفت: صادقیان عمرانی: در این دوره ۵ هزار و ۹۷۵ افراد دارای صلاحیت رای دادن هستند و ۱۱ نفر را از بین ۴۱ کاندیدا انتخاب خواهند کرد.

بازدید معاون عمرانی استاندار یزد از دبیرخانه برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات دست اندرکاران برگزاری این انتخابات و برشمردن نقش و جایگاه ویژه نظام مهندسی ساختمان یزد در افزایش کمیت و کیفیت ساخت و سازهای استان گفت: بر اساس گزارش ها  استقبال اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در مشارکت در این دوره از انتخابات بهتر از دوره های گذشته است.

 صادقیان ادامه داد: از دلایل افزایش این مشارکت، الکترونیکی شدن برگزاری این دوره از انتخابات  و  روند تایید کاندایداها  است و این موضوع نشان می دهد که مهندسین به خصوص مهندسین جوان احساس مسئولیت و سهیم بودن در انتخاب هیات مدیره را دارند و با اطمینان به اینکه رایشان تاثیر گذار است، به تغییر در ادامه کار امیدوار هستند.

معاون عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه مشارکت جامعه بزرگ مهندسین تحسین برانگیز بوده و  نشان از اهمیت آنها به آینده فعالیت تخصصی اشان است، افزود:  مشارکت در انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان  فرصتی برای ارتقای جایگاه مهندسان و سازمان نظام مهندسی ساختمان هم در جامعه مهندسین و هم در بین شهروندان است تا به این ترتیب برای استیفای حقوق مهندسان ایفای نقش کنیم.

صادقیان با اشاره جایگاه متخصصان امر ساخت و ساز در صنعت ساختمان اظهار کرد: فعالیت صنعت ساختمان و رونق بخش مسکن، بدلیل نقش ویژه ای که در  تولید و مصرف مصالح ساختمانی، تجهیزات و وسایل مرتبط دارد و با بکارگیری نیروی انسانی از کارشناس،  متخصص و مهارتی تا کارگری جایگاه مهمی در رونق اقتصادی و جهش تولید در کشور  خواهد داشت.

وی ادامه داد:  هدف گذاری و مشارکت موثر در  تصمیم سازی و تصمیم گیری تاثیرات مستقیم بر رونق و رکود بازار مسکن خواهد داشت و استقبال مهندسان یزدی و مشارکت بالای در انتخابات آنها را به تحقق این اهداف نزدیک تر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه