English

زهرا عنایتی:

هوای کلانشهر مشهد، سردتر خواهد شد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز و فردا با افزایش سرعت وزش باد به ویژه در نواحی بادخیز جنوب شرقی همراه با گرد و خاک و کاهش دید مواجه خواهیم بود.

هوای کلانشهر مشهد، سردتر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری تصریح کرد: دمای هوا امشب خراسان رضوی کاهش می‌یابد به طوری که در مشهد شاهد کاهش پنج درجه‌ای دمای شبانه هوا خواهیم بود.

عنایتی در ادامه این خبر افزود: طی چند روز آینده هوای خراسان رضوی صاف خواهد و در مناطق شمال شرقی و شمالی استان خراسان رضوی ابرناکی بدون بارش پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر امشب این ابرناکی برطرف خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: طی امروز و فردا نیز با افزایش سرعت وزش باد به ویژه در نواحی بادخیز جنوب شرقی مواجه خواهیم بود که می‌تواند همراه با گرد و خاک و کاهش دید باشد.

وی همچنین با توجه به سرد شدن هوای مشهد تاکید کرد: همچنین از روز دوشنبه از شدت وزش باد در استان کاسته می‌شود که این کاهش از روز سه شنبه محسوس خواهد بود.

عنایتی در خاتمه خاطرنشان کرد: دمای هوای مشهد روز گذشته بین هشت تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است و دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد و امشب سه درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه