English

محمد کریمیان:

۱۶۲ جدید مبتلا به کرونا و ۴ مورد فوتی در ایلام/ کرونا همچنان در ایلام قربانی می گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 162 نفر از اقصی نقاط استان به کرونا ویروس مبتلا شده است، گفت: متاسفانه در این مدت 4 نفر فوتی نیز گزارش شده است.

162 جدید مبتلا به کرونا  و 4 مورد فوتی در ایلام/ کرونا همچنان در ایلام قربانی می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه می بایست خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیریم ، افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 61 هزارو 183 نفر در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان مبتلا شده است.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 162  مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، اظهار داشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 4  مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه یکهزارو 96 نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 4 نفر در شهرستان ایلام فوت نموده است، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته 40 بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان هم اکنون به 174  نفر کاهش یافته است.

دکتر کریمیان خاطرنشان کرد:: از بستری های جدید 12 نفر مربوط به ایلام، چهار نفر آبدانان، چهار نفر ایوان، هفت نفر چرداول، چهار نفر دره شهر، پنج نفر دهلران، یک نفر ملکشاهی، یک نفر هلیلان و یک نفر نیز مربوط به مهران است.

وی به وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان ایلام اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت نارنجی، دره شهر و دهلران، آبدانان، بدره، ملکشاهی و چوار در وضعیت زرد و شهرستان های مهران، هلیلان و سیروان نیز در وضعیت آبی  قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه