English

حسن حسینی:

ایجاد زمینه ۶۸۰۰ شغل با صدور ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد تولیدی در مشهد

رییس خانه صمت خراسان رضوی بیان کرد: وزارت صمت از تیر ماه تصمیم گرفت یکسری از اختیارات خود را به اصناف، تشکل‌ها، خانه صنعت و معدن و تجارت بدهد که این اقدام منجر به انسجام فعالیت‌های هر بخش و رسیدگی بیشتر به کار‌ها خواهد شد.

ایجاد زمینه ۶۸۰۰ شغل با صدور ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد تولیدی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن حسینی رییس خانه صمت خراسان رضوی در سخنانی اظهار کرد: با صدور ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد‌های تولیدی در مشهد، زمینه ۶۸۰۰ شغل و جذب ۲۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید فراهم می‌شود.

حسینی در ادامه افزود: در دو ماه گذشته با صدور ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد‌های تولیدی در مشهد ، زمینه جذب ۲۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید فراهم می‌گردد و از مدتی قبل شاهد واگذاری برخی اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به تشکل‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط هستیم

رییس خانه صمت خراسان رضوی همچنین متذکر شد: خوشبختانه وزارت صمت تصمیم گرفت از تیر ماه یکسری از اختیارات خود را به اصناف، تشکل‌ها،  خانه صنعت و معدن و تجارت بدهد که این اقدام منجر به انسجام فعالیت‌های هر بخش و رسیدگی بیشتر به کار‌ها خواهد گردید.

وی در ادامه یادآور شد: بر همین اساس صدور مجوز‌های تاسیس واحد‌های تولیدی به خانه‌های صمت واگذار گردید و با آغاز صدور مجوز‌های تاسیس در خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دو ماهه گذشته ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد تولیدی در این تشکل صادر شده است.

حسینی در خاتمه تصریح کرد: با صدور این مجوز‌ها برای ۶۸۵۲ نفر در صنایع مختلف اشتغال ایجاد خواهد شد و حجم سرمایه گذاری این مجوز‌ها حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه