English

جواد حسینی:

مراجعات بیماران سرپایی کرونا در مشهد افزایش پیدا کرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: آن چه ما را نگران کرده رعایت نشدن پروتکل‌ها و عادی انگاری از طرف عامه مردم است.

مراجعات بیماران سرپایی کرونا در مشهد افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد حسینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با توجه به افزایش مراجعه بیماران سرپایی به مراکز جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان‌ها، با هشدار اولیه ورود به موج جدید کرونا مواجه ایم.

حسینی در ادامه متذکر شد: افزایش مراجعان سرپایی، امکان افزایش بستری‌ها را به دنبال خواهد داشت، اما امیدواریم که این افزایش گذرا باشد و شاهد ورود به موج جدید نباشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: آن چه ما را نگران کرده رعایت نشدن پروتکل‌ها و عادی انگاری از طرف عامه مردم است و از هر پیک که عبور می‌کنیم مردم به پروتکل‌ها کم‌توجه می‌شوند و دورهمی‌ها و تجمعاتشان را ادامه می‌دهند و ماسک هم نمی‌زنند.

وی در ادامه این خبر یادآور شد: واکسیناسیون حداکثری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می تواند آمار مرگ و میر را کاهش دهد.

حسینی در خاتمه تاکیدکرد: در کشور ما در پیک‌های قبلی بیشترین مرگ‌ومیر در جمعیت بالای ۷۰ سال بوده است، ولی در پیک پنجم، چون واکسیناسیون جمعیت بالای ۷۰ سال به‌خوبی انجام شد، مرگ‌ومیر در این گروه سنی نسبت به پیک‌های قبلی کمتر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه