English

علی اصغر اصغری:

بیش از ۹۵ درصد جایگاه های عرضه سوخت در خراسان رضوی، فعال است

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی بیان کرد: مشکل کمبود سوخت وجود ندارد و مردم نگران سهمیه سوخت داخل کارتشان نباشند.

بیش از ۹۵ درصد جایگاه های عرضه سوخت در خراسان رضوی، فعال است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر اصغری مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیش از ۹۵درصد از ۲۴۲ جایگاه سوخت در خراسان رضوی تا کنون با نرخ دوم، آزاد و غیرسامانه ای فعال شده است.

اصغری همچنین در ادامه این خبر افزود: همکاران ما از دیشب در تلاش هستند که این مشکل را رفع کنند و اکنون ۱۵جایگاه در سطح استان با نرخ اول (سامانه ای) فعال شده و در حال سوخت رسانی هستند و این روند فعال کردن جایگاه‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از این تعداد ۱۳جایگاه در سطح مشهد و بقیه در سایر شهرستان‌ها قرار دارند.

وی در ادامه متذکر شد: مشکل کمبود سوخت وجود ندارد و مردم نگران سهمیه سوخت داخل کارتشان نباشند و تلاش ما و همکارانمان این است که امروز تمام جایگاه‌ها را برای عرضه سامانه‌ای سوخت فعال کنیم.

اصغری در خاتمه با درخواست از مردم تاکید کرد: از مردم عزیز درخواست می شود، اگر خودروی شخصی شان به سوخت نیاز فوری ندارد، به جایگاه‌ها مراجعه نکنند تا ترافیک ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه