English

۱۵۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد کلنگ زنی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از تحویل خانه های طرح اقدام ملی مسکن در یزد و مهریز در چند هفته آینده و برنامه ریزی کلنگ زنی حدود ۱۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان در آینده نزدیک خبر داد.

۱۵۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به بازدید از زمین های پیشنهادی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای اردکان، میبد، اشکذر و زارچ، گفت: سازمان همیاری شهرداریهای استان با تمام توان خود در حال تکمیل بلوک های ساختمانی ۲۰۰ واحدی سایت فاطمیه در یزد است تا این واحدها همزمان با  فاز اول پروژه های مسکن ملی در مهریز تا چند هفته آینده به متقاضیان تحویل شود.

وی از برنامه ریزی کلنگ زنی حدود ۱۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر یزد و دیگر شهرهای استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اولویت تخصیص زمین برای ساخت این واحدها، با  زمین های دولتی داخل محدوده و بعد از آن در صورت نیاز الحاق زمین حریم شهر به محدوده است و  زمین های خالی دستگاه های دولتی که ساخت و سازی بر روی آن انجام نشده نیز از ادارات پس گرفته، برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار گرفته می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: دستگاه های خدمات رسان موظف به تامین زیرساخت های پروژه های مسکن ملی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه