English

پیام شهردار یزد به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

شهردار شهر میراث جهانی یزد به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

پیام شهردار یزد به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم ا... ۱۳ آبان، سالروز تبعید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم در سال۱۳۵۷، تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به ‌دست ملت غیور و با اراده ایران است که موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا درهم فرو ریخت.

۱۳ آبان که در تعبیر معمار بزرگ نظام، به عنوان انقلاب دوم نامیده شد، به دل‌های مؤمنان قوت بخشید و جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی را روشن ساخت و این حرکت بزرگ چراغِ راهی برای جوانان امروز است تا با آگاهی و دانایی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مصمم‌تر با ایستادگی در برابر مستکبران جهان، بر به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی همت گمارند.

اینجانب با گرامیداشت روز ۱۳ آبان و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، همراهی‌ها و حمایت‌های مردم همیشه در صحنه را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ارج نهاده و تحقق پیروزی جمهوری اسلامی را در همه زمینه ها از خداوند منان مسئلت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه