English

محمد نوذری:

افکار عمومی پذیرای نقد غیرمنصفانه نیست/بازگشایی مدارس یک ضرورت اساسی است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه افکار عمومی پذیرای نقدغیرمنصفانه نیست و بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است،گفت:نظام آموزشی ما نیازمند یک فضای با نشاط، رقابتی و مهیج است و فرمانداران و آموزش و پرورشباید زمینه توسعه واکسیناسیون را فراهم آورند.

افکار عمومی پذیرای نقد غیرمنصفانه نیست/بازگشایی مدارس یک ضرورت اساسی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در نشست ستاد کرونای استان با اشاره به انتقاد برخی رسانه ها در فضای مجازی مبنی بر نبود و کم کاری قرارگاه کرونا در استان ابراز نارضایتی کرد و افزود: نباید بواسطه مطامع شخصی کل تلاش های استان را زیر سوال برد و اشخاص را تخریب کرد، افکار عمومی پذیرش نقدغیرمنصفانه را ندارد.

وی با بیان اینکه بنای توسعه نقد منصفانه است، اما نقد مغرضانه و بدون پشتوانه برای تخریب چهره های سیاسی پذیرفتنی نیست، اظهار داشت: بیش از دو سال است که قرارگاه کرونا در استان فعال است و کارگروه های رسانه ای، امنیتی و اجتماعی در آن مجموعه بیشترین نقش را در مدیریت کنترل کرونا دارند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است، نظام آموزشی ما باید در یک فصای با نشاط ، رقابتی و مهیج تداوم یابد، چرا که توسعه کشور وابسته به نظام آموزشی پویاست.

نوذری با تاکید براینکه فرمانداران مهران و ایلام نظارت بیشتری بر روند توسعه واکسیناسیون دانش آموزان بعمل آورند، از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست با ایجاد انگیزه و رقابت بین مدیران مدارس زمینه توسعه و افزایش میزان واکسیناسیون دانش آموزان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس مقطع متوسطه دوم از امروز شروع و بازگشایی مدارس متوسطه اول نیز درابتدای آذرماه انجام می شود، گفت: آموزش و پرورش هرچه سریعتر پیگیری لازم را برای پوشش واکسیناسیون دانش آموزان بعمل آورد‌.

استاندار ایلام  با اشاره به اینکه سه شهرستان ایوان، چرداول و دره شهر در وضعیت قرمز قرار دارند از همه  فرمانداران خاصه این سه شهرستان خواست با برگزاری منظم جلسات، برنامه ریزی و پیگیری لازم زمینه توسعه واکسیناسیون در جامعه را فراهم و اقدامات لازم را در جهت روند کنترل بیماری بعمل آورند.

استاندار ایلام با تاکید بر انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی در واکسن های تزریقی، خواستار اعلام نتایج تاثیرگذاری واکسیناسیون در روند بهبود کرونا شد.

نوذری بر واکسیناسیون 100 درصدی کارکنان اداری و معلمان تاکید کرد و افزود: هیچگونه دورکاری درهمه وضعیت های رنگ بندی از این به بعد نداریم و حضور کارکنان از ساعت 7 و 30 صبح لغایت 14 و 30 در محل کار الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه