English

آیت الله سید احمد علم الهدی:

برای یک طلبه نباید هیچ چیز از جمله مقام و موقعیت برایش مهم باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شما طلاب در کسوت مقدس روحانیت، نوکر خانواده امامان معصوم (ع) شیعه و دربان مقام ولایت معصوم (ع) در موقعیت و زمان کنونی هستید.

برای یک طلبه نباید هیچ چیز از جمله مقام و موقعیت برایش مهم باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در آیین عمامه‌گذاری طلاب در مدرسه علمیه نواب و همزمان با میلاد امام حسن عسگری (ع) در سخنانی عنوان کرد: ارتباطات اجتماعی از زمان امام حسن عسکری (ع) آغاز شده و امروز به مرحله‌ای رسیده است که انسجام یک جامعه ولایی به بشرنمایش داده و مقدمات یک نظام ولایی جهانشمول حاکم بر جهان فراهم شود.

آیت الله علم الهدی همچنین به بخشی از دوران امامت امام حسن عسکری (ع) و مشکلات این امام در رویارویی با خفقان و تاریکی بسیار زیادی که بر جریان ولایت حاکم بود اشاره کرد و افزود: این پیشوای معصوم  با ارتباطات اجتماعی باید جامعه‌ای می‌ساختند که تمدن اسلامی در آن تثبیت شده و در همه ظواهر این جامعه نمایشگر اسلام ناب باشد و جامعه منسجمی شکل گیرد که تابلو شفافی را در برابر بینش جهانیان قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع طلاب اظهار کرد: شما طلاب در کسوت مقدس روحانیت، نوکر خانواده امامان معصوم (ع) شیعه و دربان مقام ولایت معصوم (ع) در موقعیت و زمان کنونی هستید که موقعیت بسیار حساسی است و باید خود را آماده خدمت به دستگاهی کنید که انسجام بخشی آن را امام حسن عسکری (ع) از هزار و ۱۹۰ سال قبل آغاز کرده است.

آیت الله علم الهدی در خاتمه تصریح کرد: طلبه جوانی که امروز می‌خواهد نوکری دستگاه امامت و ولایت را آغاز کند، نباید هیچ چیز از جمله مقام، موقعیت و برایش مهم باشد، از این رو هنر، علم و ابتکارات و استفاده از استعداد‌های مغزی طلاب باید بسیار قوی باشد و در بهره برداری بهینه از همه لحظات عمر خود در این زمینه بکوشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه