English

منصور صاحب خبرداد:

راه اندازی خانه کشتی آموزش و پرورش استان اردبیل

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک تصمیم داریم خانه کشتی آموزش و پرورش در اردبیل راه اندازی کنیم و امیدواریم این اتفاق هرچه سریع تر عملیاتی شود.

راه اندازی خانه کشتی آموزش و پرورش استان اردبیل

منصور صاحب ، معاون تربیت بدنی  و سلامت  اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل درباره نشست هم اندیشی انجمن کشتی آزاد و فرنگی آموزش و پرورش گفت: همه ما از جایگاه  خاص رشته ورزشی کشتی در بین مردم کشورمان باخبر هستیم و استان اردبیل در دهه های گذشته سابقه درخشانی در کشتی داشته است.

وی افزود: مدتی است ما شاهد موفقیت های کشتی گیران در سطح کشور نیستم و از آن دوران فاصله ای بسیاری گرفته ایم و براین باور هستیم که آموزش و پرورش می تواند نقش تاثیرگذار برای پیشرفت کشتی استان اردبیل داشته باشد به همین خاطر تصمیم بر این شد که اولین جلسه فعال سازی انجمن کشتی آموزش و پرورش با حضور اساتید برجسته این رشته ورزشی را برگزار کردیم.

معاون تربیت بدنی  و سلامت  اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل درباره فرآینده دعوت مربیان کشتی به این جلسه گفت: ما از مسئول انجمن کشتی آموزش و پرورش استان اردبیل درخواست کردیم در سطح استان اردبیل هر فردی که می تواند برای پیشرفت این رشته ورزشی قدمی بردارد را به جلسه دعوت کنند.

صاحب اضافه کرد: برخی از مربیان به دلیل مشکلاتی در اولین جلسه نتوانستند حضور پیدا کنند اما انشالله در جلسات آتی بی شک از نظرات و تجربیات این عزیزان هم استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص تعداد سالن های کشتی آموزش و پرورش در سطح  استان اردبیل افزود: دراستان اردبیل هشت سالن مخصوص کشتی وجود دارد و در چهار گوشه  ما سالن کشتی برای تمرین ورزشکاران فراهم کردیم و در آینده نزدیک تصمیم داریم خانه کشتی آموزش و پرورش در اردبیل راه اندازی کنیم امیدواریم این اتفاق هرچه سریع تر عملیاتی شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش برنامه ریزی و استعدادیابی مستمر و حضور مربیان فعال کشتی در سالن کشتی آموزش پرورش خواهد بود. ما تلاش خواهیم کرد انجمن کشتی آموزش و پرورش و هیات کشتی در کنار هم قرار گرفته و با هم افزایی بار دیگر موجبات شکوفایی کشتی استان شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه