English

محمد پهلوان:

حدود۷۰ درصد بیماران بدحال کرونایی خراسان رضوی در مشهد بستری هستند

مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان روزانه مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۸۷ نفر رسیده است.

حدود۷۰ درصد بیماران بدحال کرونایی خراسان رضوی در مشهد بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: هم‌اکنون ۷۰ درصد از بیماران بدحال کرونایی استان خراسان رضوی در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های مشهد بستری هستند.

پهلوان در ادامه این خبر اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۴۳ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۰۸ مورد از آنها در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت معالجه قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین ادامه داد: اکنون ۵۳۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند که این تعداد کمترین میزان بستری در ۱۰ روز گذشته بوده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان روزانه مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۸۷ نفر رسیده است که در بیمارستان های استان خراسان رضوی بستری هستند.

پهلوان در خاتمه گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پوشش فراگیر واکسیناسیون و فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از سویه جدید کرونا در بین شهروندان از مهمترین اهداف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه