English

مرتضی اثمری:

باران و برف فراگیر در کلیه نقاط خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از فردا، یکشنبه جوی پایدار برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و میانگین دمای هوا در استان به تدریج افزایش می‌یابد.

باران و برف فراگیر در کلیه نقاط خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: شب گذشته بارش باران و برف بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی را فرا گرفت که بیشترین میزان آن در کاشمر با هفت میلیمتر ثبت شده است.

اثمری در ادامه این خبر یادآور شد و گفت: کاشمر بیشترین بارش باران را در استان داشته است و بعد از آن شهر مشهد با پنج میلیمتر و بعد از آن در شهرستان جغتای با ۴.۵ میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه افزود: طی این مدت در برخی از شهرستانهای خراسان رضوی مانند فریمان و مشهد همراه با باران، برف نیز باریده است اما روی زمین ننشسته است.

وی همچنین در مورد هوای خراسان رضوی تصریح کرد: از فردا، یکشنبه جوی پایدار برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و میانگین دمای هوا در استان به تدریج افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش دارد همچنین کمینه دمای دیشب هوای مشهد یک درجه سلسیوس بود که امشب به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.

اثمری در خاتمه خاطرنشان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای صفر درجه و  مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی  طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه