English

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خبرداد:

رکورد تولید اتیلن در واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام شکسته شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: با همت و تلاش دانشمندان و جوانان بومی در سال جاری رکورد تولید اتیلن در واحد الفین ایلام شکسته شد.

رکورد تولید اتیلن در واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام شکسته شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن نجفی سمنانی از افزایش تولید پلی اتیلن طی سال جاری در واحد الفین  پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: امسال رکورد اتیلن در واحد الفین شکسته شد  و روزانه بیش از هزار تن تولید پلی اتیلن سنگین با ظرفیت ۱۰۴ درصد در واحد الفین تولید شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان این‌که واحد الفین پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگ‌ترین واحد الفین غرب کشور شناخته‌شده است افزود: با راه اندازی واحد الفین نیاز به برداشت اتیلن از خط اتیلن غرب مرتفع شد و این مجتمع هم اکنون به صورت خودکفا با دریافت خوراک از پالایشگاه گاز ایلام در حال تولید است.

نجفی سمنانی با اشاره به اینکه واحد الفین تکمیل کننده زنجیره تولید در پتروشیمی ایلام است ادامه داد: افزایش تولید در این واحد فرصت‌های شغلی بیشتری را برای جوانان فراهم کرده است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی با بیان اینکه این واحد با همت دانشمندان و جوانان بومی به بالاترین تولید خود در سال رسیده، اظهار داشت: افزایش تولید در شرکت پتروشیمی ایلام علاوه بر ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم ، زمینه را برای ایجاد صنایع پایین دست فراهم می‌کند.

وی در پایان به تلاش بی وقفه برای توسعه همه جانبه و رونق تولید اشاره کرد و گفت: بهره گیری از نیروهای بومی و ارجاع کار به پیمانکاران استان بر اساس ضوابط و شرایط قانونی، در دستور کار قرار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه