English

محمد ناصری:

طرح کشت قراردادی در روستاها اجرا می‌شود

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اظهار داشت: طرح کشت قراردادی به منظور رفع مشکلات کشاورزان و افزایش راندمان کشاورزی در استان اجرا می شود.

طرح کشت قراردادی در روستاها اجرا می‌شود

محمد ناصری مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با بیان اینکه به منظور حمایت از تولیدات روستایی و کشاورزی طرح کشت قراردادی در روستاها اجرا می‌شود گفت: با جدیت و تلاش در اجرای موفقیت آمیز این طرح می‌توان به نتایج قابل توجهی در تولید محصولات کشاورزی دست یافت.

وی در ادامه به رفع برخی از مشکلات کشاورزان با اجرای این اشاره کرد و افزود: برخی از روستاییان و کشاورزان ممکن است توان تامین نهاده‌های کشاورزی، کود ،سموم  و همچنین بیمه محصولات کشاورزی را نداشته باشند که با اجرای طرح کشت قراردادی این مشکلات مرتفع می شود و موارد مذکور برای کشاورزان تامین می شود.

ناصری با اشاره به اینکه محدودیتی در اجرای این طرح وجود ندارد و تمامی کشاورزان می‌توانند جهت ثبت‌نام این طرح اقدام نمایند اضافه کرد: کشاورزان آبی کار و دیمی کار می‌توانند جهت انعقاد قرارداد به تعاون روستایی‌ شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام خاطرنشان کرد: تا کنون انعقاد قرارداد برای بیش از ۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی استان انجام‌شده است و بی‌شک اجرای این طرح در بالا بردن راندمان کشاورزی تاثیرگذار خواهد بود.

ناصری در پایان گفت: در طرح کشت قراردادی محصول تولیدی با نظارت تعاون روستایی و با قیمت مصوب از کشاورزان خریداری می‌شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه