English

سردار جمال شاکرمی:

شهید سلیمانی محبوب قلوب آزادیخواهان جهان است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سردار شهید سلیمانی شخصیتی برجسته و جهانی است و به‌عنوان چهره‌ای محبوب در بین تمامی جوامع مسلمان و غیرمسلمان و تمامی آزادی‌خواهان جهان شناخته شده‌است.

شهید سلیمانی محبوب قلوب آزادیخواهان جهان است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی بعدظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی طراح شکست‌های آمریکا در منطقه و جهان بود و می‌توان حاج‌قاسم را به‌عنوان مانعی بزرگ برای تحقق اهداف دشمنان برشمرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با بیان این‌که سردار سلیمانی شخصیتی برجسته است که تنها به ایران تعلق ندارد خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در بین تمامی جوامع و آزادی‌خواهان جهان محبوبیت بالایی دارد.

سردار شاکرمی اضافه کرد: شهید سلیمانی در ۸ سال دفاع مقدس در مرزهای استان ایلام شجاعانه جنگید و مردم این استان هرگز رشادت‌ها و دلاوری‌های این سردار بزرگ را از یاد نخواهند برد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام در پایان گفت: اخلاص درعمل، مطیع ولایت، حرکت در صراط مستقیم و... از خصوصیات سردار سلیمانی است که سبب شده این شهید والامقام محبوب‌القلوب مردم ایران و جهان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه