English

ساخت ۲۵۰ نمازخانه مستقل در مدارس خراسان رضوی توسط خیرین مدرسه ساز

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه حضور و مشارکت خیرین درزمینه ساخت فضاهای فرهنگی و نمازخانه در مدارس خراسان رضوی خوب بوده است.

ساخت ۲۵۰ نمازخانه مستقل در مدارس خراسان رضوی توسط خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالقاسم بابایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: با توجه به ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان  ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار نفری خراسان رضوی، هم‌اینک پذیرای یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز است و شهروندان نیکوکار مدرسه‌ساز تاکنون ۲۵۰ نمازخانه مستقل برای بهره‌گیری دانش‌آموزان در مدرسه‌های این استان ساخته‌اند

بابایی در ادامه این خبر متذکر شد: ساخت این تعداد نمازخانه مستقل با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریال صورت گرفته است و هم‌اینک سه هزار و ۱۲۳ نمازخانه مستقل در مدارس خراسان رضوی دایر و مورد استفاده دانش‌آموزان است و بر این اساس سرانه فضای نمازخانه از هشت دهم متر مربع به ۹ دهم متر مربع در استان رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدرسه محیط اصلی تربیت، یادگیری و محل کسب تجربه های تربیتی و زیستی است و از این حیث توسعه فضاهای پرورشی و نمازخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد و گفت: امسال در استان هزار و ۱۱۸ کلاس درس در قالب ۳۱۰ طرح آموزشی با زیربنای ۱۵۴ هزار و ۹۱۱ متر مربع تحویل آموزش و پرورش استان شده است و امسال‌ ۵۸ طرح آموزشی و فرهنگی با ۶ هزار و ۶۴۱ متر مربع در خراسان رضوی در دست ساخت است که تا مهرماه سال آینده تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی با اشاره به حمایت خیرین مدرسه ساز تاکید کرد: همچنان نیازمند ساخت فضاهای فرهنگی و نمازخانه در مدارس هستیم و خوشبختانه حضور و مشارکت خیرین در این زمینه در خراسان رضوی خوب بوده است.

بابایی در خاتمه با اشاره به حمایت نیکوکاران یادآور شد: تعهد خیرین و نیک اندیشان به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی و پرورشی در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان بود که تا کنون ۱۵۹ میلیارد تومان آن محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه