English

ابراهیم نصری:

جاده‌های استان بدلیل بارش برف و باران لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون بارش پراکنده برف در برخی جاده های شهرستان قوچان و محدوده گردنه بید برغمد در جاده سبزوار - اسفراین گزارش شده است.

جاده‌های استان بدلیل بارش برف و باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش برف و باران در برخی جاده‌های شمالی این استان موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

نصری در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: هم اکنون بارش پراکنده برف در برخی جاده های شهرستان قوچان و محدوده گردنه بید برغمد در جاده سبزوار - اسفراین گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: جاده کوهستانی درگز - قوچان که صبح امروز در اثر وقوع کولاک برف مسدود شده بود ساعتی قبل بازگشایی و رفت و آمد در آن از سرگرفته شد.

وی همچنین  در ادامه این اطلاع رسانی یادآور شد: شدت باران در جاده های خراسان رضوی کاهش یافته و اکنون فقط بارش پراکنده در برخی جاده های شهرستانهای کلات و چناران گزارش شده است.

نصری در خاتمه گفت: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و نقشه‌های هواشناسی، سامانه سرد و بارشی از ظهر دیروز وارد استان شده و بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران در این استان به‌ ویژه نیمه شمالی و غربی آن تا شنبه هفته آینده ادامه دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه