English

محمد پهلوان:

افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی به ۸۴۰ نفر

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد بستری‌شدگان روزانه در خراسان رضوی دیروز ۲۹۰ نفر گزارش شده است که این روند همچنان افزایشی است.

افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی به ۸۴۰ نفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی به ۸۴۰ نفر افزایش یافت.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت:  از این تعداد ۶۳۰ نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستندکه علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: تعداد بیماران بدحال کرونایی که اکنون در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند  ۱۸۵ نفر است.

وی در ادامه این خبر اظهار کرد: تعداد بستری‌شدگان روزانه در خراسان رضوی دیروز ۲۹۰ نفر گزارش شده است که این روند همچنان افزایشی است.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستانهای سبزوار، بردسکن، رشتخوار، کلات، نیشابور، تربت‌حیدریه، مشهد و بینالود در وضعیت قرمز هستنند و بقیه شهرستانهای استان در شرایط نارنجی و زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه