English

محمد پهلوان:

بیش از هزار نفر بیمار کرونایی در خراسان رضوی بستری هستند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا مشهد بیان کرد: هم‌اکنون ۲۱۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری و تحت مداوا قرار دارند.

 بیش از هزار نفر بیمار کرونایی در خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع رسانی کرد: تعداد بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی همچنان روند افزایشی دارد و در حال حاضر هزار و ۱۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

پهلوان در ادامه این خبر با اشاره به تعداد بیماران بدحال کرونایی افزود: هم‌اکنون ۲۱۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری و تحت مداوا قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا مشهد همچنین متذکر شد: این رقم در نهم بهمن ماه امسال ۵۶۰ نفر بود که نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری بر اثر کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی در حال حاضر رشد چشمگیری نسبت به هفته‌های گذشته داشته است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی ۷۴۰ نفر از این بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را نیز زیر پوشش دارد.

پهلوان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی نیز به حدود ۴۰۰ نفر در روز رسیده که این میزان ۲ برابر ۱۰ روز گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه