English

مسابقه بزرگ بین المللی ایران ۱۴۴۰ برگزار می شود

مسابقه بزرگ بین المللی ایران ۱۴۴۰ در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و کودکان با مشارکت اعتاب مقدسه ایران و مراکز فرهنگی کشور از ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می شود.

مسابقه بزرگ بین المللی ایران ۱۴۴۰ برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسابقه بزرگ بین المللی ایران ۱۴۴۰ در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و کودکان با مشارکت اعتاب مقدسه ایران و مراکز فرهنگی کشور از ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می شود.

این مسابقه در بخش عمومی با معرفی کتاب « پیش رفته ایم » شامل مروری بر پیشرفت های اقتصادی ۴۰ ساله نظام با وجود موانع و کاستی ها به چهار روش پاسخ به سوالات، ارسال فایل صوتی، معرفی کتاب و خوانش بخشی از کتاب و تصویر سازی برگزار می شود.

همچنین در بخش نوجوان با معرفی کتاب داستان یک مناظره شامل نگاهی به ایران، چهل سال پس از پیروزی انقلاب به سه روش پاسخ به سوالات، خوانش بخشی از کتاب و ارسال کلیپ صوتی برگزار می شود.

در بخش کودک نیز با معرفی کتاب خورشید آزادی شامل رنگ آمیزی به همراه شعر به دو روش ارسال کلیپ صوتی و نقاشی برگزار می‌شود.

جوایز این مسابقه اسکان در زائرسرای رضوی، ده ها پلاک گل متبرک، ده ها قاب غبار متبرک، ده ها کارت هدیه، ده ها تابلو فرش متبرک فاطمی، ده ها سنگ مضجع متبرک فاطمی و….. است

علاقه مندان برای شرکت در این مساقه می توانند به شبکه ملی خانواده فاطمی و نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir/sub-rpt/ مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه