English

لزوم ایستادگی و همدلی نیروهای انقلابی

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم بر لزوم ایستادگی و همدلی نیروهای انقلابی تاکید کرد.

لزوم ایستادگی و همدلی نیروهای انقلابی

به گزارش خبرگزاری موج قم،  حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر، افزود: تمام کسانی که می‌خواهند با انقلاب همراه باشند، باید همواره خودشان را به روز کنند چون انقلاب به روز، زنده و همواره در حال حرکت است و می‌رود تا انشاءالله تمام قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح کند.

 وی عظمت انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد واظهار کرد: اگر امروز این شرایط اقتصادی و این جنگ‌ها را برای ما به وجود می‌آورند بخاطر عظمت انقلاب اسلامی ایران است که دشمنی‌های آن نیز بزرگ است.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم یادآور شد: امام خمینی(ره) فرمودند: «ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم».

وی با اشاره به اینکه همه واژه‌ها با آمدن امام خمینی(ره) تغییر یافتند، عنوان کرد: امروزه استکبار مرده‌ای متحرک بیش نیست اما تمام تلاش خود را می‌کند که بگوید من زنده‌ام و هنوز نفس می‌کشم.

اکبری با بیان اینکه این دشمنی‌ها نبود اگر انقلاب حقیر بود، مطرح کرد: شاهد آن هستیم که اقداماتی علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد به دلیل عظمت و بزرگی آن است که به فضل الهی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و همدلی نیروهای انقلابی ضرورت دارد، بیان کرد: سرافکندگی و رسوایی برای بدخواهان این نظام و انقلاب است پس ما باید محکم بایستیم و یقین بدانیم نصرت الهی با ما است.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امری مهم است که فعالیت‌ها کادرسازی و تشکیلاتی شوند، تصریح کرد: با نگاهی که ما داریم کار ما باید در حوزه‌های مختلف فراگیر گردد و باید گام‌های خوبی برداشته شود.

وی با بیان اینکه این موضوع جای نگرانی دارد که  کار اجتماعی انجام نمی‌دهیم اما در جامعه گاه کار فردی یا  کار جمعی می‌کنیم،  افزود: منسجم و تشکیلاتی عمل نشدن موجب شده تا در مخاطب‌گیری و مخاطب‌سازی نیروهای انقلاب مقداری ضعف داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه