English

در راستای تبادلات فرهنگی با کشورهای منطقه؛

یلدا دوستی: نمایشگاه مرا بخوان در دوبی برپا می شود

عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور گفت: در راستای تبادل فرهنگی و اشاعه هنر اصیل ایرانی، نمایشگاه مرا بخوان در دوبی برپا می شود.

یلدا دوستی: نمایشگاه مرا بخوان در دوبی برپا می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، یلدا دوستی صبح امروز دوشنبه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: عنوان نمایشگاه و نحوه ارائه آثار به گونه ای است که تجربه هنرمند در فرایند خلق اثر که البته پیشینه فرهنگی و اجتماعی و فردی هم برای هنرمند دارد، محوریت پیدا می کند و مخاطب نیز به دیدن و شنیدن و خوانش آن تجربه دعوت می شود.

وی افزود: من از کودکی علاقه‌ی شدیدی به استاد شجریان داشتم و با شنیدن صدای ایشان حس و حال عجیبی پیدا می‌کردم. این حس در من ادامه پیدا کرد و در حال حاضر حتی زمانی که مشغول کار می‌شوم هم صدای استاد شجریان همدم من می‌شود.

دوستی بیان داشت: من از مدت‌ها قبل دوست داشتم این حس را به یک نحوی به افرادی که آثار من را می‌بینند نیز انتقال بدهم و این‌طور شد که تصمیم گرفتم نمایشگاه «مرا بخوان» را برگزار کنم.

عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور اظهار داشت: این آثار در نمایشگاه جهانی هنری دوبی که سالانه با حضور هنرمندان و علاقه مندانی از سراسر جهان برگزار می شود، به نمایش در می آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۴ روز برپا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه