English

محمد پهلوان:

روزانه ۳۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری می شوند

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هزار و ۱۴۵بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای این استان بستری هستند که ۲۶۷نفر آنان بد حال و در بخشهای مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

روزانه ۳۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری می شوند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع رسانی کرد: بستری روزانه ۳۳۵بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی که از این تعداد ۲۲۵نفر در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶شهرستان این استان بستری می‌شوند.

پهلوان همچنین اضافه کرد: در حال حاضر هزار و ۱۴۵بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای این استان بستری هستند که ۲۶۷نفر آنان بیمار بدحال کرونا  و در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه افزود: نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تکمیل و پوشش فراگیر واکسیناسیون برای مقابله با کرونا تاکید می شود.

 وی همچنین یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه