English

توزیع پنج‌هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی در قم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم از توزیع پنج‌هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی در قم خبر داد.

توزیع پنج‌هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی در قم

 به گزارش خبرگزاری موج قم، سعید محمدی بیان کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج خارجی و شکر برای توزیع در ایام پایانی سال در قم تدارک دیده شده بود که با توجه به نیاز بازار استان این رقم به ۵ هزار و ۹۰۰ تن رسید. 

وی افزود: در همین رابطه براساس تصمیم‌های گرفته شده در جلسه تنظیم بازار استان برای تدارک حجم بیشتری از کالاهای اساسی ویژه ایام پایانی سال، مقدار یک هزار و ۲۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و میزان ۲ هزار  و ۲۰۰ تن شکر اضافه بر ۲ هزار و ۵۰۰ تن اقلام توزیع شده به بازار استان تزریق شد.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر تخصیص یافته به قم در مرحله جدید شامل یک هزار و ۲۰۰ تن شکر برای مصرف خانوار و یک‌هزار تن شکر برای تامین نیاز صنف و صنعت است که اقدام لازم برای تدارک و توزیع آن در سطح بازار استان انجام شده‌است. 

محمدی گفت: در زمینه تدارک و توزیع کالای اساسی درقم هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و در صورت نیاز استان به حجم بیشتری از برنج و شکر، مقدار مورد نیاز تامین و در بازار توزیع خواهد شد.

وی افزود: قیمت کالاهای اساسی توزیع شده در بازار استان بر اساس قیمت مصوب تعیین شده‌است و در مراکز فروش به همان قیمت مشخص برای تامین نیاز مردم عرضه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ذخیره سازی مطلوب گندم و تامین آرد واحدهای نانوایی استان برای تولید نان مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال، نیمه شعبان و تعطیلات نوروز بیان کرد: با توجه به حضور زائران در شهر قم به مناسبت ایام نیمه شعبان و تعطیلات سال‌ نو که موجب افزایش نیاز به کالاهای اساسی می‌شود، اقدام‌های لازم برای تامین و تدارک اقلام مورد نیاز ایشان دیده شده‌است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه