English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

مجوز تبدیل وضعیت مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف صادر شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از صدور مجوز تبدیل وضعیت مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف در مازندران خبر داده و گفت: مجوز تبدیل وضع از حق‌التدریس به استخدام پیمانی برای مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف از وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.

مجوز تبدیل وضعیت مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: قانون الحاق یک تبصره به بند 2 ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی شامل معلمان حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی و خرید خدمات مربیان پیش‌دبستانی است که از بعد از سال 1379 تا قبل از سال 1391 با آموزش و پرورش همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه احکام مشمولین مرحله سوم قانون تعیین تکلیف در مازندران تا هفته آینده صادر می‌شود، ادامه داد: در استان مازندران در سال 1400 تاکنون 4141 نفر از مشمولین قانون تعیین تکلیف تعیین وضع شده‌اند و در مرحله نخست 700 نفر، در مرحله دوم 1541 نفر و در مرحله سوم 1900 نفر از مشمولین تبدیل وضعیت شده‌اند که کارهای اداری مشمولین مرحله سوم در حال انجام است و احکام آنان تا هفته آینده صادر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افراد باقیمانده این قانون در مازندران، گفت: باقیمانده مشمولین که دوره آموزشی آنها تمام نشده یا ابلاغ حق‌التدریس فعال ندارند در سال آینده ساماندهی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه