English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۲۲۵ پرونده جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 225 پرونده جرایم اقتصادی با ارزش 21 هزار و 176 میلیارد ریال توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در سال جاری خبر داد.

کشف 225 پرونده جرایم اقتصادی در سال 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارمحمدرضا میرحیدری بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با تلاش شبانه روزی و پیگیری های ویژه و رصد هوشمندانه فعالیت های مجرمانه موفق شدند در سال جاری 246 فقره پرونده جرایم اقتصادی را کشف و با مجرمان آنان برخورد قانونی انجام دهند.

وی ارزش کلی این پرونده ها را بالغ بر 21 هزار و 176 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: 60 پرونده مربوط به احتکار کالا، 37 پرونده مربوط به فرار مالیاتی، 32 فقره پرونده مربوط به زمین خواری، 62 پرونده مربوط به اخلال در نظام اقتصادی، 28 پرونده در زمینه پولشویی و 6 پرونده نیز در زمینه ارتشاء بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از رشد قابل توجه برخورد پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با مجرمان اقتصادی در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: پلیس محکم پای دفاع از حقوق مردم ایستاده و اجازه نخواهد داد عده ای سودجو و فرصت طلب از وضعیت نامناسب اقتصادی جامعه سؤاستفاده کرده و با پایمال کردن حقوق مردم زندگی مرفه برای خود بسازند و مطمئن باشند پلیس تمام فعالیت های مجرمانه را رصد کرده و در کمترین زمان به سراغ آنها خواهد آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه