English

رئیس پلیس راهور مازندران اعلام کرد:

ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهرهای مازندران

رئیس پلیس راهور استان مازندران از ترافیک پرحجم در هسته مرکزی شهرها با توجه به حجم بالای ورودی خودروها به مازندران خبر داد

ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت: وضعیت ترافیکی با توجه به بیشترین تردد جهت خرید مردم در هسته مرکزی شهرها شاهد ترافیک سنگین هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران خدوم راهور در معابر شهری مخصوصاً هسته مرکزی شهر هر در حال کنترل و روان سازی ترافیک می باشیم.

وی ادامه داد: وضعیت آب و هوایی در تمام شهرهای مازندران آفتابی و در بعضی نقاط ابری می باشد که با این وصف سطح معابر خشک و مشکلی از لحاظ لغزندگی معابر تا این لحظه را نداریم.

رئیس پلیس راهور استان مازندران تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به احتمال بارندگی ار 24 ساعت آینده و در نتیجه آن لغزندگی معابر، مسافران و هم استانی‌های عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا انشالله حوادث ناگوار برای کسی پیش نیاید.

وی با اشاره به آئین نامه راهنمایی و رانندگی گفت: ماده 180 آیین نامه راهور اشعار می‌دارد که هرگونه استعمال دخانیات و خوردن آشامیدن در حین رانندگی ممنوع بوده و رانندگان در همه حال می بایستی توجه کامل به جلو داشته باشند.

با استناد به ماده فوق رانندگان دقت نمایند تا در رانندگی در معابر شهری مخصوصاً با این حجم ترافیک سنگین و تردد بالای عابرین پیاده انشالله مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه