English

آذر رضایی پور:

پیش بینی کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: براساس تحلیل تصاویر ماهواره‌ای پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد نسبت به روز گذشته با ۱۲ درجه کاهش به ۱۷ درجه بالای صفر می‌رسد.

پیش بینی کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای پیش بینی می شود تا فردا هوای سرد ی را در خراسان رضوی شاهد باشیم.

رضایی پور در ادامه این خبر اظهار کرد: براساس تحلیل تصاویر ماهواره‌ای پیش بینی می‌شود دمای هوا ی امروز مشهد نسبت به روز گذشته با ۱۲ درجه کاهش به ۱۷ درجه بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: این رویداد به واسطه ورود جریان سرد شمالی است که دمای هوای استان را کاهش می‌دهد و بر همین اساس امروز انتظار وزش باد در ساعات عصرگاهی دور از انتظار نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: ولی از سرعت و شدت وزش باد نسبت به روز گذشته کاسته می‌شود و با عبور امواج کم ارتفاع در قسمت‌های شمالی خراسان رضوی شاهد وقوع بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز با توجه به تغییرات فشار هوا، وزش باد در سطح استان شدید بود به طوری که سرعت وزش باد در سرخس به ۸۳ کیلومتر در ساعت و در مشهد به حدود ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.

رضایی پور خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۶ تا ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، در این بازه زمانی قوچان با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه