English

کمال‌الدین میرجعفریان:

استان اردبیل برای موج دوم سفرهای نوروزی آماده است

قائم‌مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل از آمادگی دستگاه‌های مختلف استان برای میزبانی از مسافران در هفته دوم تعطیلات نوروزی خبر داد.

استان اردبیل برای موج دوم سفرهای نوروزی آماده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان ، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های مختلف استان اردبیل با تمام قوا برای میزبانی از مسافران در موج دوم سفرهای نوروزی آماده هستند.

وی افزود: روزهای اول تعطیلات عید نوروز 1401 با کولاک و بارش برف در جاده‌های استان روبرو بودیم و این امر ورود مسافران به استان را تحت تاثیر قرار داده بود که در ادامه تعطیلات با بهتر شدن هوا شاهد ورود بیشتر مسافران به استان خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تشکر از فعالان حوزه گردشگری که در زمینه میزبانی از مسافران تلاش می‌کنند، گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری، برخورد مناسب با مسافران و ارایه خدمات مناسب به آنها از مهم‌ترین مولفه‌ها در حوزه گردشگری است که از مسوولان استانی و مدیران تاسیسات گردشگری می‌خواهم به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان اردبیل و براساس سابقه ورود بیشتر مسافر به اردبیل در نیمه دوم تعطیلات نوروزی، مهیای میزبانی از مسافران نوروزی در هفته دوم تعطیلات هستیم.

نادر فلاحی می گوید: طبق آمار ورود مسافران به استان اردبیل در روزهای ابتدایی تعطیلات سال نو نسبت به سال قبل افزایش چشم‌گیری داشته است که به نظر می‌رسد این مقدار در ادامه تعطیلات بیشتر هم خواهد شد.

وی گفت: اغلب هتل‌های شهرستان سرعین در سه روز اول سال 1401 ضریب اشغال بالای 80 درصد را تجربه کردند که این مقدار برای همه اقامتگاه‌های قانونی این شهرستان بالای 60 درصد است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه