English

فرماندار نوشهر:

ضرورت استفاده معلمان و دانش آموزان از ماسک

فرماندار نوشهر بر استفاده همه معلمان و دانش آموزان از ماسک تأکید کرد و گفت: در صورتی که دانش آموزی علائمی از بیماری داشت باید سریعاً به رابطین بهداشت و شبکه بهداشت ارجاع داده شود.

ضرورت استفاده معلمان و دانش آموزان از ماسک

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید یزدانی در جلسه شورای آموزش و پرورش نوشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری اساساً دانش بنیان بودن به آموزش و پرورش بر می گردد و این موضوع مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: درست است که در فضای شاد آموزش داده می شود اما پرورش در این فضا میسر نیست و دانش آموز تنها از به صورت حضوری  می توان در رفتارهای اجتماعی و تعامل را بیاموزد.

فرماندار نوشهر با ابراز تأسف از حرکت جامعه به سمت تک و دو فرزندی تصریح کرد: در گذشته که تعداد فرزندان زیاد بود بیشتر تربیت و رفتارهای اجتماعی از طریق فرزندان بزرگتر به کوچکتر انتقال می یافت و امروزه این وظیفه بر عهده مدرسه نهاده شده است و اگر به صورت غیر حضوری ادامه یابد این خلاء باقی می ماند.

وی بر استفاده همه معلمان و دانش آموزان از ماسک تأکید کرد و گفت: در صورتی که دانش آموزی علائمی از بیماری داشت باید سریعاً به رابطین بهداشت و شبکه بهداشت ارجاع داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه