English

آیت الله رئیسی:

باید مشکلات مرزنشین سرخس به ویژه موضوع ریزگرد‌ها حل و فصل شود

رییس جمهور گفت: من با مردم این خطه آشنا هستم و دلدادگی شان را به نظام و پایبندی شان را به ارزش‌های انقلاب می‌دانم و می‌شناسم.

باید مشکلات مرزنشین سرخس به ویژه موضوع ریزگرد‌ها حل و فصل شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور در جمع مردم شهرستان سرخس عنوان کرد: بر تشکیل کارگروهی متشکل از بخش‌های مختلف به منظور رفع معضل ریزگرد‌ها در این منطقه، تاکید کرد.

آیت الله رئیسی پس از حضور در مراسم در سرخس احداث فاز دوم مجتمع ذخیره سازی گاز شوریجه در مجموعه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و افتتاح پارک گوگرد، از راه آهن سرخس بازدید و در ادامه با حضور در گلزار شهدای شهرستان سرخس، با مردم این خطه دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور در جمع اقشار مختلف مردم سرخس اعلام کرد: مردم مرزنشین سرخس ، حافظه مرز‌های کشور در این خطه هستند و باید مشکلات آن‌ها به ویژه موضوع ریزگرد‌ها حل و فصل شود.

وی همچنین تصریح کرد: من با مردم این خطه آشنا هستم و دلدادگی شان را به نظام و پایبندی شان را به ارزش‌های انقلاب می‌دانم و می‌شناسم.

حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده هم موضوع فرماندار این شهرستان با دستور استاندار خراسان رضوی حل و فصل و فرماندار مشخص می‌شود.

شایان ذکر است که رییس جمهور در ادامه به بحث توسعه یافتگی منطقه هم اشاره کرد و از مسئولان شرکت‌های فعال در منطقه و پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس خواست در به کارگیری نیروی کارآمد برای این مجموعه ها، از نیرو‌های بومی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه