English

فرماندار نوشهر:

حضور بیش از ۲ میلیون گردشگر نوروزی در نوشهر

فرماندار نوشهر از حضور بیش از ۲ میلیون گردشگر در شهرستان طی ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: این میزان بالای گردشگر نشان دهنده وجود امنیت در شهرستان است.

حضور بیش از 2 میلیون گردشگر نوروزی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید یزدانی در نخستین جلسه شورای اداری نوشهر در سال ۱۴۰۱ که در فرودگاه این شهر برگزار شد، با اشاره به اتفاقات خوشایند و ناخوشایند شهرستان در سال گذشته اظهار داشت: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم شهرستان یکی از اتفاقات خوبی بود که با همکاری دستگاهها و مشارکت همگان، بار دیگر اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید.

وی از جاری سیل در بخش کجور و نوشهر به عنوان یکی از اتفاقات سال گذشته در شهرستان یاد کرد و ادامه داد: مدیریت مناسب دستگاهها باعث شد نارضایتی چندانی از سوی مردم روی ندهد و هر چند به برخی وعده ها از سوی مدیران استانی و کشوری جامه عمل پوشانده نشد اما در سرجمع به مدیریت شهرستان نمره قابل قبولی تعلق می گیرد.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه علیرغم تحریم ها و مشکلات، ضریب امنیتی شهرستان در حد بالایی قرار دارد که موجب رضایتمندی عمومی است، افزود: با همکاری سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و اطلاعات رضایت عامه به لحاظ امنیت وجود دارد.

وی به انتقال دغدغه های مردم به نماینده مجلس از سوی فرماندار اشاره کرد و یادآور شد: دیدارهای مداوم دکتر محسنی نماینده مجلس با وزرا و معاونین برای رفع مشکلات منطقه صورت می گیرد.

یزدانی از حضور بیش از ۲ میلیون گردشگر در شهرستان طی ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: این میزان بالای گردشگر نشان دهنده وجود امنیت در شهرستان نوشهر است.

وی به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مأموریت های ما مدیران با توجه به شعار امسال باید از نو نوشته شود و در این رابطه جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و سایر دستگاهها سهم سنگین تری دارند تا به تعداد شرکت‌های دانش بنیان افزوده شود.

فرماندار نوشهر مقاومت در برابر تحریم ها را به نوعی همان دانش بنیان ذکر کرد و افزود: عده ای افراد تحصیل کرده در کنار هم با تولید علم و دانش به مقابله با تحریم ها پرداختند و در این خصوص جهاد کشاورزی نیز در حوزه آبزی پروری، دامپروری و کشاورزی باید به سمت شرکتهای دانش بنیان برود.

وی با تأکید بر اینکه اگر مدیریت در بخش شیلات و جهاد کشاورزی همانند دو دهه قبل باشد پاسخگوی نیاز جامعه نیست، بیان داشت: با توجه به رشد جمعیت باید شرکتهای دانش بنیان راندمان تولید را بالا ببرند.

یزدانی متذکر شد: در بخش ماهیان سردابی حجم تولید قابل قبول است اما با روش ۲۰ سال قبل نمی توان کار کرد و راندمان پایین می آید بنابراین مدیر شیلات موظف است برای افزایش راندمان با تکنولوژی روز و کمک اساتید این روند را بهبود بخشد.

وی روش سنتی کشاورزی را در بخش کجور قابل پاسخگو ندانست و گفت: اگر کشاورزی با همان مدل چند دهه گذشته انجام شود پاسخگو نیست و منجر به مهاجرت می شود بنابراین باید به سمتی رفت که با کمک تکنولوژی بتوان از یک هکتار زمین حدود ۲۰ تن برداشت کرد.

فرماندار نوشهر بر جذب اعتبارات ۱۴۰۰ از سوی همه دستگاهها تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاههای اداری شهرستان نباید نگاهشان به استان باشد بلکه باید با تعریف استراتژی به دنبال برنامه های جدید بروند.

وی دو پروژه گازرسانی به بخش کجور و آبرسانی مجتمع شهدای اویل را از جمله پروژه های مهم بخش کجور برشمرد و گفت: پروژه آبرسانی دارای ۱۴ میلیارد اعتبار است که امسال تماماً اختصاص می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه