English

فرماندهی انتظامی دزفول:

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از کشف ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ "روح اله گراوندی " در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت ۲ نفر در امر ورود و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود : در سحرگاه یوم جاری و پس از یکهفته تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی اطلاعاتی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضایی ، موفق گردیدند هر دو نفر متهم که از طریق مخفی کردن مواد مخدر در تره بار به وسیله کامیون و قصد تخلیه آن در میدان تره بار دزفول را داشته دستگیر کنند.

 سرهنگ گراوندی در ادامه بیان داشت: متهمین مواد مخدر از نوع تریاک را بطور ماهرانه ای در لوله های پلاستیکی فاضلاب جاسازی نموده که این موضوع از چشمان تیز بین ماموران مخفی نمانده و مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک از متهمین کشف و ضبط گردید. 

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمین به مرجع قضایی ، تصریح کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه