English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

سامانه سوت‌زنی شهرداری به زودی رونمایی می‌شود

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای شهر اصفهان از راه اندازی سامانه سوت‌زنی شهرداری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سامانه سوت‌زنی شهرداری به زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا مصور با اشاره به فعالیت سامانه سوت زنی اظهار کرد: هدف از راه اندازی این سامانه اعلام تخلف‌ها، رانت‌ها و سوء جریان‌ها در بدنه مدیریت شهری است.

وی افزود: اطلاعاتی که توسط مردم به این سامانه گزارش می‌شود به نهادهای مربوط در شهرداری اصفهان منتقل شده و شورا صحت آن را پیگیری می‌کند.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای شهر اصفهان با بیان اینکه درحال‌حاضر از سامانه شورا برای این منظور استفاده می‌شود، گفت: سامانه شهرداری هم آماده شده و به‌زودی از آن رونمایی می‌شود.

وی تأکید کرد: هدف اصلــی برای ایجــاد سـامـــانه سوت‌زنی شورای اسلامی شهر، ایجاد یک‌راه ارتباطی امن و مطمئن برای اطلاع از ســوءجریــان‌هــا و فسادهای اداری است و این سامانه به‌صورت ســـاده بـــرای عمــوم شهـــرونـــدان دردستـــرس اســـت.

مصور با بیان اینکه با عملیـاتی‌شـدن ایـن طرح، دیوار بی‌اعتمادی که بین بخشی از جامعه با شهرداری و مدیریت شهری وجود دارد، نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود، افزود: به این ترتیب امکان نظارت عامه و همـــگـانــی بــرقـرار می‌شود و فرصت تخلف و سوءاستفاده از بین می‌رود.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه تبلیـغات برای اطـلاع‌رسانی ایجـاد این سامانه در آینده‌ای نه‌ چندان دور به‌ صـــورت وسیــــع‌تـــری در منـــاطـــق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام می‌شود، افزود: بخــش عمـــده‌ای از مــوضـــوعــات ثبت‌شده در سامانه سوت‌زنی مربوط به مباحث عمومی است و تنها یک تا دو مورد مربوط به عملکرد اشتباه و مباحثی بوده که ممکن است منجر به سوءجریان اداری و مالی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه